C. SUPERIOR

SORTIDA A L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ

EL DIA 24 DE MAIG ELS ALUMNES DE 5è VAN VISITAR LES COVES PREHISTÒRIQUES DE LA COVA DE LA FONT MAJOR DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ.

EN AQUESTA SORTIDA VAN PODER APRENDRE COM VIVIEN ELS HOMES PREHISTÒRICS, ELS SEUS COSTUMS I COM ES VAN ANANT  EVOLUCIONANT.

TAMBÉ VAN FER DOS TALLERS: VAN CONSTRUIR UN COVA FETA AMB PALS I PELLS D’ANIMALS I  ELS SEGON TALLER VA SER DE DIBUIX RUPESTRE.

Sortida Espluga de Francolí

Jornades Culturals a Cicle Superior

Jornades culturals CS

Visita a la depuradora (6è)

Visita a la residència d'avis

ELS ALUMNES DE 5è HEM ANAT A LA RESIDÈNCIA D’AVIS A PASSAR LA TARDA AMB ELLS.
ELS NENS I NENES DE 5è A VAN APRENDRE A FER UNA GALETES MOLTS BONES QUE ES DIUEN BLAIETS , VAN QUEDAR BONÍSSIMES!!

ELS NENS I NENES DE 5è B VAN ESTAR  PINTANT UNA VELLA QUARESMA. ELS VA FER MOLTA IL·LUSIÓ QUAN ELS VAN REGALAR LES QUE HAVÍEM PINTAT PER ELLS.

Xerrada José María Gil
AVUI ENS HA VISITAT EN JOSÉ MARÍA GIL, UN ATLETA I ENTRENADOR D'ATLETISME I REM. ENS HA EXPLICAT LES SEVES VIVÈNCIES I ENS HA DONAT MOLTS CONSELLS.

10/02/2016

Visita a la residència d'avis

ELS ALUMNES DE SISÈ VAM ANAR A LA RESIDÈNCIA D’AVIS PER PASSAR UNA TARDA AMB ELLS. HEM COMPARTIT DIFERENTS JOCS  DE TAULA I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.  ELS AVIS VAN ESTAR MOLT CONTENTS DE LA NOSTRA VISITA.

SETMANA DE LA MÚSICA

Visita a la Cova Major a L' Espluga de Francolí

SORTIDA 6è

EL DILLUNS 11 DE MAIG ELS ALUMNES DE 6è VAM ANAR D'EXCURSIÓ A REUS. VAM VISITAR EL PAVELLÓ DELS DISTINGITS DE L'INSTITUT PERE MATA I L'EXPOSICIÓ "EXPERIÈNCIES MATEMÀTIQUES".
VA SER MOLT DIVERTIT.

XERRADA JAVIER SECADURAS

EL DILLUNS 23 DE FEBRER ENS VA VISITAR EN JAVIER SECADURAS, ANTIC ALUMNE DE L'ESCOLA I QUE ACTUALMENT ESTÀ TREBALLANT A LOS ANGELES A LA FACTORIA DREAMWORKS.
VA SER UNA XERRADA MOLT ENRIQUIDORA.

DIJOUS GRAS
ELS ALUMNES DE 6è VAN PREPARAR TOT EL NECESSARI PER CELEBRAR EL DIJOUS GRAS AMB LA RESTA DEL CICLE. ES VAN ENCARREGAR D'ANAR A COMPRAR I PREPARAR LA BOTIFARRA D'OU, EL PA I LES TRUITES.

TALLER DE CUINA

ELS ALUMNES DE 6èB VAM COMENÇAR A CELEBRAR EL CARNAVAL A LA RESIDÈNCIA D'AVIS, PREPARANT LA TÍPICA COCA DE LLARDONS.

VISITA A LA RESIDÈNCIA

EL PASSAT DIA 12 DE DESEMBRE ELS ALUMNES DE 5èA VAM ANAR A LA RESIDÈNCIA D'AVIS A  PASSAR LA TARDA AMB ELLS. ELS VAM REGALAR DIBUIXOS DE NADAL PER DECORAR LA RESIDÈNCIA.

SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

COINCIDINT AMB LA SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR HEM REALITZAR ALGUNS TALLERS DE RECICLATGE I LA  VISITA A LA DEIXALLERIA MÒBIL PER FER-NOS PENSAR UNA  MICA MÉS EN CUIDAR EL PLANETA.

XERRADA INTERNET SEGURA

ELS MOSSOS D'ESQUADRA VAM VENIR A VISITAR PER ELS ALUMNES DE 5è PER PALAR DE COM PODEN NAVERGAR PER INTERNET D'UNA  MANERA SEGURA.
EL PROPER DIA 18 DE NOVEMBRE ELS MOSSOS D'ESQUADRA FAN UN XERRADA SOBRE INTERNET SEGURA PER A PARES I MARES DE 19h-21h AL TAS.

VISITA A LA RESIDÈNCIA

COM CADA CURS ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR ANEM A VISITAR ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA. ELS FEM COMPANYIA I PASSEM UNA BONA ESTONA. AQUEST CURS HAN COMENÇAT ELS ALUMNES DE 5èB. AQUÍ US DEIXEM UNES FOTOS.

TORNEM A COMENÇAR!!

BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR

DECOREM LA SALA DE PSICOMOTRICITAT/ GIMNÀS
AMB ELS NOSTRES TREBALLS!!!

VISITA A TARRAGONA ROMANA

ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR VAM ANAR A    CONÈIXER COM ERA LA VIDA A TARRAGONA DURANT   L'ÈPOCA ROMANA.

JUGUEM COM ELS ROMANS!!!

CELEBREM SANT JORDI

TALLER DE POESIA A LA RESIDÈNCIA D'AVIS

ELS ALUMNES DE  6èB VAM PASSAR LA TARDA A LA RESIDÈNCIA D'AVIS PER CELEBRAR LA DIADA DE SANT JORDI. VA SER UNA TARDA INTERESSANT, RECITANT I ESCRIVINT ELS NOSTRES PROPIS POEMES.

VISITA A LES PARADES DE LLIBRES I FLORS

SETMANA CULTURAL
Aquesta setmana cultural hem realitzat diferents activitats relacionades amb la música. Us deixem una petita mostra del que vam fer.

Volem agrair la col·laboració de Salva Faye i Poppin Khrys, monitors de l'acadèmia de ball Nou Estil de Salou.

Taller de percussió.

OCA ESPORTIVA
A les classes d'Educació Física hem treballat en grup en la realització d'una oca esportiva els dies de pluja. Una vegada fet el taulell de joc, vam poder jugar-hi. Va ser molt divertit!

CARNAVAL , CARNAVAL

MIREU QUINES DISFRESSES...
I QUE ENS DIEU DE LA NOSTRA ACTUACIÓ. HO VAM FER BÉ, VERITAT?

DIJOUS GRAS
ELS MÉS GRAN DE L'ESCOLA VAM CELEBRAR TOTS JUNTS EL DIJOUS GRAS. QUIN ESMOZAR MÉS BO ENS VAN PREPARAR ELS COMPANYS I COMPANYES DE 6è.

I A LA TARDA ELS ALUMNES DE 5èA VAM TENIR LA SORT DE TORNAR A CELEBRAR EL DIJOUS GRAS, PERÒ AQUESTA VEGADA FENT COMPANYIA ALS AVIS DE LA RESIDÈNCIA. ELS VAM AJUDAR A PREPARAR LA COCA TÍPICA D'AQUEST DIA:COCA DE LLARDORNS.

VISITA A LA RESIDÈNCIA D'AVIS

Els alumnes de 5èB hem passat una tarda amb els avis de la residència de Salou. Entre tots vam fer "Blaiets": Els blaiets són unes galetes aromatitzades amb vainilla que és tradició fer-los pels vols de Sant Blai, el 3 de febrer, i segons mana la tradició portar-los a beneir a l'església dins un cistellet amb alguna poma i qualsevol altre aliment que es vulgui beneir. Són típics del Baix Camp.

HEM FET GALETES

JA QUE NO VAM PODER TASTAR LES GALETES QUE VAM FER AMB ELS AVIS A LA CLASSE LES HEM ELABORAT I TASTAT. PER CERT HAN QUEDAT BONÍSSIMES!

MIREU QUE BÉ QUE HAN QUEDAT!!!

EL DIA DE LA PAU

EL DIA 30 DE GENER VAM CELEBRAR EL DIA DE LA PAU I  LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR. LA CLASSE DE 5è B HA FET UN MURAL DE BONS DESITJOS PER DECORAR  EL PASSADÍS. ESPEREM QUE US AGRADI!!!!!!

ACTIVITATS DEL MES DE GENER

EL PARE DE L' ÀLEX HERRERO DE 5è B HA VINGUT A LA CLASSE PER INICIAR-NOS EN LA PAPIROFLÈXIA, DE LA QUE ÉS UN GRAN EXPERT.!!!!!!

A MÉS ENS HA PORTAT UNA PETITA MOSTRA DE LA SEVA COL·LECCIÓ.  ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ.

ARA HO VEUREU:

FEM DE PUBLICISTES

ALUMNES DE 6èB

JORNADES CULTURALS

Aquest segon trimestre l'hem acabat amb les jornades culturals que es van dedicar a l´Univers. Els alumnes de cicle superior vam fer diferents activitats: visitar el museu de la ciència de Barcelona, visitar un planetari instal·lat al gimnàs de l'escola, assitir a una conferència sobre les contel·lacions i moltes altres activitats que van realitzar a les aules. I com a fi de festa i acomiadar el trimestres ens van venir a visitar els Atabaladors de Salou i tres gegants del poble: el Pepot, la Gralleta i el Pantabrut. Aquí us deixem unes fotografies:

VISITA RESIDÈNCIA D'AVIS

Com ja vam comentar fa uns dies els alumnes de cicle superior durant aquest curs  van fent visites a la residència d'avis de Salou. Aquesta vegada van passar la tarda amb els avis els alumnes de 5è B que a part de passar un tarda agradable parlant amb ells van aprofitar per fer uns dibuixos per decorar la residència.

CELEBREM DIJOUS GRAS I CARNAVAL

Dijous Gras com mana la tradició vam esmorzar truita i botifarra d'ou. Els companys de 6è ens vam preparar la taula i a l'hora del pati vam podem compatir tots junts aquest bon esmorzar.

I DIVENDRES CARNAVAL, CARNAVAL......................

DESCOBRIM

Els alumnes de 6é B hem fet una activitat de matemàtiques:  vam agafar un fil per mesurar la longitud de la circumferència d’un pot rodó, després vam mirar quants centímetres mesurava el fil.  A continuació van mesurar també el diàmetre del pot amb el fil. Vam dividir la longitud de la circumferència entre el diàmetre i  vam poder comprovar que donava 3,14 que és el número  p (PI).
Apuntem.

Mesurem

Ens ajudem .

Treballem en equip.

VISITA A LA RESIDÈNCIA D'AVIS

Aquest curs els alumnes de Cicle Superior anirem a visitar la residència d'avis de Salou per tal de fer una mica de companyia i passar una tarda amb ells.
Els primers A anar van ser els alumnes de 5èB que van passar la tarda jugant a diferents jocs de taula, la veritat és que va ser una tarda molt divertida.
El segon grup van ser els alumnes de 6è B que van ajudar a fer decoració de Nadal,  van estar molt entretinguts parlant i ajudant a retallar i pintar. Aquí us deixem unes fotos:

ALUMNES DE 5è

ALUMNES DE 6è

PRIMER DINAR DE CONVIVÈNCIA

El passat divendres 9 de novembre, els alumnes de 6è A, vam realitzar el nostre primer dinar de convivència. La veritat es que va ser força divertit!